Cari...

Gaya Hidup Hubungan

Wanita Itu Suka Buat Lelaki Sakit Kepala

Kongsi

Wanita memang suka buat lelaki sakit kepala oleh kerana dengan sikapnya yang manja seperti anak-anak kecil. Dan kadang kala sikap mereka sangat menjengkelkan. Mereka selalu ingin menang, walaupun sudah ketahui bahawa mereka salah, tetap juga mahu menang. Itulah wanita.

Jika anda selalu memanggilnya dengan ayat manja seperti “sayang”, “manje”, “ayang” atau sebagainya jangan panggil apabila mereka tengah pening. Boleh jadi kuali berterbangan dibuatnya. Tak percaya? Wanita ini kadangkala lebih garang dari singa. Singa boleh makan orang, namun kalau wanita, bukan saja kena makan. Sekali kena berus macam dia berus anda cuci kain.

Selalu ingin menang tentang “Kenyataan”

Bila sebut tentang kenyataan, memang mereka suka bangkang apa yang lelaki fikirkan. Kalau anda sebut bahawa lelaki yang baik adalah lelaki yang tidak hisap rokok. Akan ada kenyataan keluar dari mulut mereka, “lelaki semua sama!”. Sama ada hisap rokok atau tidak hisap rokok, tetap akan curang. Sedangkan anda belum habis tentang kenyataan anda itu bahawa, lelaki yang baik adalah tidak hisap rokok kerana menyayangi dirinya sendiri. Kan? Mereka suka potong cakap, sedang mereka tidak tahu.

Tapi, itulah lumrah manusia, jika tidak bergaduh, tak mungkin kita ada memori indah kan? Saat itu lah kita ketahui bahawa masa bersama mereka itu sangat berharga sedang dunia sudah ingin kiamat.

Baca juga  Tisu Basah Tidak Sah Dalam Menepati Syarat-Syarat Penyucian Menurut Islam
Tag:

Anda mungkin juga meminati

Tinggalkan komen

Your email address will not be published. Required fields are marked *