Cari...

Gaya Hidup

Gadis Ini Mengubah Wajahnya Seperti Watak Kartun Mangga

Kongsi

Seorang gadis dari Jepun telah bertekad untuk mengubah bentuk wajahnya dari asal kepada bentuk watak kartun mangga. Dengan teknologi pembedahan plastik yang sangat popular di Jepun membuatkan gadis ini mengubah wajah aslinya.

Seorang vlogger dari Tokyo tiba-tiba menjadi sensasi kerana penampilannya yang boleh disifatkan sebagai tak masuk akal. Digelar sebagai 2D Babe, gadis ini memang benar-benar memiliki wajah seperti karakter komik manga Jepun.

Mengubah Bentuk Wajahnya

Menurut The Sun, dia sangat obses dengan manga dan anime. Nozomi mempunyai mata yang amat besar, mulut yang nipis dan bentuk wajah berbentuk seperti hati, memang saling tak tumpah macam karakter kartun tersebut. Memang ternyata beliau mengubah bentuk wajahnya mirip dengan watak kartun mangga.

Mengubah Bentuk Wajahnya

Walaupun menganggap dirinya cantik sedemikian, namun gadis ini dihentam teruk oleh ramai pihak. Mereka mengatakan yang wajahnya sangat pelik dan nampak tidak profesional. Malah gadis ini mengubah bentuk wajahnya hanya mengikut kesukaannya sahaja tanpa berfikir panjang.

“Wajah kartun memang nampak cantik dalam komik, namun jika ianya direalisasikan dalam dunia sebenar, memang menakutkan.”

Mengubah Bentuk Wajahnya

“Nozomi” kini telah digelar “babe dua dimensi” selepas perubahan drastiknya yang telah meninggalkannya dengan mata yang besar dan “muka datar” dari halaman komik 2-D.

Melihat pada gambar Nozomi yang menjadi tular di media sosial, ada yang mengatakan gadis ini sebenarnya hanya menggunakan teknik solekan dan Photoshop sahaja sehingga membuatkan wajahnya nampak seperti anime.

Namun rata-ratanya mendakwa Nozomi memang benar-benar melakukan pembedahan plastik. Nozomi adalah wajah biasa di konvensyen Manga di Tokyo, khususnya modal anime yang dikenali sebagai daerah Akihabara.

Dia muncul dengan persona dalam taliannya tiga tahun lalu tetapi bergantung pada membuatnya untuk mencapai wajahnya yang menakjubkan hingga 2016.

Baca juga  Menyanyi Semasa Mandi Baik Untuk Kesihatan Mental

Sama juga seperti Gadis “Blue Dragon” Dengan Bebola Mata Biru.

Pernahkah anda membaca tentang gadis yang mentattoo matanya sehingga buta? Namun, gadis ini masih berdegil untuk membuat perubahan pada tubuh badannya. Namanya tersebar dengan nama gadis naga iaitu “Dragon Girl”.

Tag:

Tinggalkan komen

Your email address will not be published. Required fields are marked *